فرماندار ایذه از مسدود شدن ۱۳ مسیر فرعی و اصلی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

حسین لامی زاده فرماندار ایذه در این جلسه شورای مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهرستان ایذه در این بحران جهانی، شرایط خوبی داشته که این مهم از لطف و همکاری مردم در کنار مسئولان رقم خورد و پای کار بودن، کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در این شرایط با کمبود امکانات و تجهیزات، قابل تقدیر است.

او افزود: ۱۳ ورودی اصلی و فرعی ایذه هم‌اکنون مسدود شده که از مردم تقاضامندیم از ۱۲تا ۱۴ فروردین در خانه بمانند وتوجه بیشتری داشته و با مسئولین ما همکاری بیشتری داشته باشند.

لامی زاده بیان داشت: مالکان مغازه‌ها همانند خیرین که کار ساخت دستکش و ماسک را در این روز‌های حساس آغاز کردند، درخواست داشته، تا بهبود شرایط کشور، از اخذ اجاره گذشت کنند و ایذه از ورودی‌های استان خوزستان از سوی چهارمحال و بختیاری و اصفهان بوده که با توجه به شرایط و جمعیت، آمار مبتلایان به کرونا، وضعیت مناسبی دارد که جای تقدیر دارد.

فرماندار ایذه تصریح کرد: مبارزه با کرونا تمام نشده و ما تا پایان این بحران روزانه با جدیت بیشتر این روند را ادامه می‌دهیم و اداره پست، دفاتر پیشخوان دولت، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اصناف تعطیل شده است که درصورت عدم همکاری، توسط متولیان پلمپ خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از فعالان فضای مجازی درخواست روشنگری داریم و مردم را به درخانه ماندن ترغیب کنند و از پذیرش مسافر امطناع کنند و در برخی از منازل جشن‌های عروسی، عقد، تولد و مراسمات عزاداری برگزار می‌شود، که این موضوع را ممنوع کرده این و با برگزارکنندگان برخورد خواهیم کرد.

او گفت: با توجه به راه اندازی کارگاه‌های ماسک در شهرستان، از کمبود ماسک گذر کرده ایم و این ماسک‌های تولید شده بطور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

لامی زاده اظهار داشت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد و حضور شهروندان در اماکن پرتردد، کار بستن جاده الهک، اشکفت سلمان، کهباد و تپه شهدای گمنام، کولفرح مسدود شد که روزانه میزبان حجم بالایی از تردد‌ها است، صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.